zaterdag 10 november 2012

Hoe zit het met kuddegedrag? Interview in Esta Magazine

De aflevering van Esta Magazine die nu in de winkels ligt, heeft een artikel over kuddegedrag, dat gebaseerd is op interviews met Martine Delfos en de schrijver van dit blog. De titel is "Hoe mak ben jij?" en het is opgenomen in de rubriek "Hoofd. Alles wat je wilt weten".

Andere rubrieken zijn "Hart. Alles wat je raakt." en "Wereld. Alles wat je wilt doen." Ik lees zulke bladen nooit, maar zou dat misschien vaker moeten doen. Al bladerend kwam ik koppen tegen als:
Mensen die van SM houden, bakken gewoon pannenkoeken
Ik ben heel benieuwd of een leuke relatie bestaat. Om me heen zie ik ze zelden
Qua mannen ben ik kritisch. Er moet wel Goddelijke interventie zijn
Comeback van de Beaujolais 
De laatste vond ik interessant.

Geen opmerkingen: